dinsdag 9 april 2024

Pasen, voorbij ...




Het is al meer dan twee weken geleden dat we Pasen hebben gevierd. Ik wil namens het pastorale team iedereen, alle vrijwilligers bedanken die er voor hebben gezorgd dat de Goede Week en Pasen goed gevierd kon worden. Dank u wel voor de vele uren die u er aan besteed hebt. Het is te veel om iedereen op te noemen en dan dreigt het gevaar dat ik iemand vergeet. Uit de grond van ons hart: DANK U WEL.

A.s. zondag gaan 19 kinderen hun Eerste Communie doen, 2 kinderen hebben met hen samen het project gedaan. Totaal 21 kinderen uit de vier parochies van het Franciscus samenwerkingsverband. Deze viering in de Martinuskerk in ’t Veld op zondag 14 april om 11.00 uur. Pastoor Kees van Lent gaat daar in voor, samen met mij als diaken. Mirella Smit heeft samen met de leden van het pastorale team de kinderen voorbereid op deze dag. Daarvoor onze dank, Mirella, voor jouw tomeloze inzet.

Nu iets persoonlijks: ik ben vanaf 19 april een aantal weken uit de roulatie. Ik word geopereerd en er is mij opgedragen een aantal weken rust te nemen na dit operatie. Tijdens mijn afwezigheid zal deken Ivan Garcia waarnemen. Ik hoop dat ik in het weekend van 11 mei weer aan de slag te kunnen.


Namens het pastorale team  Toon Jorink, diaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten