dinsdag 31 januari 2023

Stand van zaken.

Afgelopen vrijdag werd er bij mij hersentumoren geconstateerd, waarvan verwacht wordt, dat ik daar niet van genees. Hierdoor ben ik genoodzaakt al mijn activiteiten in alle parochies te staken. Dit doe ik met pijn in mijn hart. 

De komende tijd zal het duidelijk worden hoeveel tijd ik nog heb en hoe. De onderzoeken gaan deze week verder en er zal een plan komen van hoe of wat verder.

Ik vraag u voor mij te bidden om kracht dit te dragen.


Gerard Remmers

0651553475

Koraal 162

1703DX Heerhugowaard


U kunt mij een sms, whatsapp of een mail sturen, telefoon liever niet.


U heeft het bericht van pater Gerard gelezen, dat betekent in onze parochies een heel groot gemis. Wij wensen hem veel kracht toe om dit te dragen.

U kunt altijd een kaartje naar hem sturen naar het bovenstaande adres.


Het met onmiddellijke neerleggen van zijn werkzaamheden heeft voor de parochies ook gevolgen. De vieringen waar hij in zou voorgaan, daarvoor moet een vervangen gezocht worden of komen te vervallen. Wij, als pastores team van de regio Schagen zullen proberen dit zo goed mogelijk op te lossen. U kent het beste de websites en de dorpsbladen in de gaten houden voor de mogelijke veranderingen.


Namens het pastores team regio Schagen Toon Jorink, diaken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten