dinsdag 11 januari 2022

Bericht van Diaken Hans Bruin ...



Beste parochianen van de Vijfhoek,

Persoonlijk wil ik u al het goede wensen voor het nieuwe jaar.
Aan het begin van het nieuwe jaar vragen wij ons vaak af,
wat zal het ons gaan brengen,
maar ook wat heeft het oude jaar ons gebracht?
Voor mij persoonlijk stond 2021 in het teken van mijn gezondheid.
Mogelijk heeft u mij de digitale nachtmis zien meevieren,
wat niet betekend dat ik volledig ben hersteld.
Al meer dan een jaar heeft een onverklaarbare hoofdpijn mij in de greep.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het niets ernstigs is,
dat de pijn 80% is gereduceerd, maar dat 100 % genezing tijd nodig heeft.
Daarom kan ik nog niet actief zijn en wat mij verdriet.
Gelukkig ervaar ik vooruitgang en bid dat ik binnenkort weer met u mag meevieren
en of ontmoeten.

Hartelijke groet,
Diaken Hans Bruin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten